(Android) Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit rajaton rahahakkerointi
Feb 28, 2022 20:59:29 GMT -5
Post by lastanordiesig on Feb 28, 2022 20:59:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajaton rahahakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Team - Kokin Roger-ravintolapelit 2022 version ▞▞▞
Tämä on erittäin hauska peli.. Pidän siitä niin paljon
Tým vaření - Hry šéfkuchaře Rogera Arkádové ioql
Cooking Team - Chef's Roger Restaurant Games આર્કેડ egk
Tämä peli on viihdyttävä, mutta mielestäni olisi vielä parempi, jos sinulla olisi vaihtoehtoja ravintolaa päivittäessäsi. Pidän valinnoista.
Kaiken kaikkiaan se on loistava peli, jossa on paljon ainutlaatuisia ominaisuuksia, joilla kuluttajat voivat pelata, vaikka se onkin tyydyttävä. Enemmän voidaan tehdä itse pelin monipuolisuudella ja viihdyttävällä tekijällä sekä sisäisesti että sillä on useita ainutlaatuisia ominaisuuksia ja jatko-osia, jotka julkaistaan mahdollisesti tulevaisuudessa: )
Se on paljon erilainen kuin normaali pelaamani... luulen, että pidän siitä, mutta tällä hetkellä vain introtasolla. Vielä on kassalla, kun peli etenee edelleen radalla
烹飪隊-廚師羅傑餐廳小遊戲 街機 mvwr
Aloitin juuri pelaamisen tätä peliä meni hyvin, mutta nyt se on juuttunut siihen kohtaan, jossa se näyttää donitsi Oreon kanssa, mutta Oreo ei ole auki, joten menetän voiko joku korjata tämän, haluaisin nähdä millainen tämä peli on. nautin tästä, kiitos.
Milloin uusia tasoja lisätään, minulla on olneylla 3 pelattavana, joten voitko olla nopea ja lisätä uusia tasoja, jotta voimme jatkaa pelin pelaamista.
Loistava peli tähän mennessä!! Kuten melkein kaikissa ruoanlaittopeleissä, päivitykset ovat todella kalliita todella nopeasti!! Mutta kaiken kaikkiaan tätä peliä on hauska pelata!! Pidän uudistamisesta ja satunnaisten töiden tekemisestä tähtien ja kolikoiden saamiseksi. En malta odottaa, että ravintolani on täysin uusittu ja avoinna liiketoiminnalle! Hienoa työtä tässä!!
Rakastan tätä pelityyliä ja antaisin viisi tähteä, mutta jokaisen pelatun tason jälkeen minut heitetään ulos! Kyllästyy lataamiseen.
Erittäin hauska, hyvä tarina. Ei liian helppoa, ei liian vaikeaa. Suosittelen tätä peliä.
Tämä peli on todella hauska pelata, mutta kun aloitat pelaamisen, sinun on käytettävä Internetiä ennen kuin voit aloittaa pelaamisen. Mielestäni on parasta aloittaa tämä peli ilman Internetin käyttöä ja lataus on erittäin hidasta. Tämä peli on korjattava... Offline on paras ja lataus on korjattava.
Vaikka en saa yhteyttä Facebookiin, se on jumissa
Emme voi muuttaa mitään tuotetta (kuten lattiaa, taustakuvaa jne.) sen valinnan jälkeen. Anna mahdollisuus saneeraukseen.
Minä rakastan tätä peliä. Jameja ja kolikoita annetaan avokätisesti.
Peli itsessään on erittäin mukava ja nautinnollinen, mutta se, että sinun on katsottava hulluja mainoksia edistyäksesi ja päivittääksesi varusteitasi, on inhottavaa. Jos voit voittaa lisää kolikoita ilman, että joudut jauhamaan kuin idiootti, annan 5 tähteä.
Rakastan tätä peliä, mutta piirakka- ja pihvitaso ei pudota parsaa (vihreä esine) piirakan mukana. Kannattaisi ehkä tarkistaa asia
Rakastan tätä peliä todella paljon, kiitos, voitko auttaa yhteysongelmissa kaikessa, mitä syötän, se tarvitsee Internet-yhteyden.
Pidän tästä pelistä erittäin hauskaa, mutta ongelma, miksi annoin sille 4 tähteä, johtuu siitä, että mainokset ilmestyivät jatkuvasti, ja jos olen lopettanut pelin, menen ulos mainoksesta, mutta se on hauska peli, mutta suosittelen peliä, mutta olen vähän ok, jos mainoksia tulee joskus esiin, mutta suosittelen pelaamaan tätä peliä myös, jos olet ok mainosten kanssa❤
Hauska peli. Olisi parempi, jos voisit valita useista koriste-esineistä.
Olen samaa mieltä toisen arvostelun kanssa täällä. Olen pelannut nyt melkein kuukauden. Olen toistaiseksi käyttänyt vähän rahaa edistyäkseni pelissä, eikä aiemmin ole ollut ongelmia. Mutta juuri tänään näyttää siltä, että minulla on ollut ongelmia ohjaimien kanssa. Ruoan laittaminen lautaselle on vaikeaa ja päädyn polttamaan ruoan, koska se on JUUTUMINEN kattilaan tai lautaselle, siinä on noin 3 sekunnin viive ja EI, se en ole minä. Rakastan todella tätä peliä ja annoin sille 5 tähden aiemmin, mutta olen muokannut sitä. KORJAA
Rakastan tätä peliä, syy 4 tähteä johtuu siitä, että ainoa ongelmani on se, että minulla ei ole tarpeeksi aikaa ruoanlaittoon, ja toiseksi en saa kaikkia ajan tarvitsemia keittiötavaroita seuraavalle tasolle, mutta rakastan tätä peliä, koska se on hauskaa tämän covid bs:n aikana
Mikään tehoste ei toimi! Niin sanotut auttajat eivät tee mitään. Palvelimet ovat aivan liian hitaita, jotta voit läpäistä tason, etkä voi parantaa sitä, koska tehosteet eivät toimi! Alkoi hauskaa, mutta nyt on ärsyttävää.
Rayman Adventures Sarguzasht bpq
Nauti pelistä todella .. aloitin sen, mutta nautin siitä
Voi viettää aikaa pelata tätä peliä ja löytää sen niin hyvä, että aika lentää niin nopeasti!
Suosittelen muillekin, se on kevyt ja rentouttava ajanhallintapeli.
On kiva pelata, mutta jään jumissa paljon. En voi ansaita tai pitää ansaitsemaani rahaa epäonnistuessani, joten en kirjaimellisesti voi siirtyä eteenpäin, ellei käytä oikeaa rahaa. En pidä sitä hyväksyttävänä.
Hieno peli, mutta lakkasin saamasta päivittäisiä palkintojani. Se näkyy näytöllä, mutta en saa mitään. Siitä on kaksi viikkoa 😩😒
Pasukan Memasak - Permainan Restoran Roger Chef Arked ewl
Rakastan kaikkea siinä, ainoa asia on se ikävä asia, että et voi valita mitä haluat ravintolaan
Rakastan tätä peliä, mutta en ymmärrä, miksi et voi ostaa kolikoita tarvittaessa. Kun katsot kaikkia mainoksia, et saa tarpeeksi kolikoita. Ehkä en tiedä mistä löytää sen, mutta en usko olevani sokea lol. 😁
Ihan kiva
Todella huono peli 🤨 latautuu latautuu...miksi se ei aukea niin helposti?
Tämä peli on erittäin hyvä... Rakastan sen pelaamista... en juurikaan löytänyt mainoksia...yksi ja ainoa puute on päivitys... Se pyytää liikaa kolikoita... Muuten se on mahtava peli aika kuluu... Mutta jos se olisi offline-tilassa, se olisi paras
Miksi en saa palkintojani!! En voi edes katsoa videoita palkintoja varten, mikä tekee pelaamisesta turhaa.. voitteko korjata tämän mahdollisimman pian!! Siihen asti en voi pelata😑
Tämä on hyvä peli, mutta samaa mieltä edellisen arvostelijan kanssa - liian monta mainosta päivitettäväksi (ainakin mainoksia, joissa on vähemmän aikaa) ja painikkeita on vaikea painaa, varsinkin jos kyseisen ruokatuotteen päällä on palvelin. Minun on painettava sitä muutaman kerran, jotta se toimisi, mikä maksaa minulle henkiä. Tämä olisi 5 tähteä, jos yllä oleva korjattaisiin. Voisi myös käyttää jonkin verran siirtoa seuraavaan ravintolaan, jotta sinun ei tarvitse kuluttaa niin paljon vain aloittaaksesi ravintolan eli. Lautaset, polttimet, esineiden nopeus jne.
Koska olen päivittänyt sovelluksen, en enää saa päivittäisiä bonuspalkintoja ja tasot ovat joskus todella vaikeita, ja päivitykset maksavat niin paljon. Rakastan tämän pelin pelaamista, mutta nyt olen erittäin pettynyt.
Mielestäni se on toistaiseksi mahtava peli, mutta en pidä siitä, että se antaa sinulle vain yhden tähden per peli. Yritä parantaa.kiitos palautteestasi, mutta ajattelin, että parannat.
Tämä on loistava peli viettää aikaa. Pidän siitä, että se aika on melkein kuin pikaruokateollisuudessa. Grafiikka aika ainutlaatuinen.
Peli on ok... Huh, sitä ei voi keskeyttää... Se kyllästää..
Annoin tälle aluksi 5 tähteä, mutta saavuttuani tason 80 tajusin, että se on tehty, joten sinun on maksettava edistymisestä. Päivityshinnat ovat kohtuuttomia, kun taas tulot ovat todella alhaiset. 6660 päivitykseen, ja saat 100 per peli. Jos se ei ole yrityksen ahneutta, paranna päivityshinnoittelua ja -tuloja.
Aluksi se on hyvä, mutta keskellä ganea ja tason 1 ylityksen jälkeen se ei toimi ja sinun pitäisi odottaa tunteja, mutta peli ei silti toimi
Rakastan tätä peliä ..ei lisäyksiä..
Tämä peli on niin hyvä, koska se on erilainen kuin muut pelit, mielestäni tämä on paras peli minulle 🙂 Pidän tästä pelistä, eikä tässä pelissä ole paljon mainoksia
Se on hyvä peli, mutta minulla on ongelma Kun poistun pelistä ja muutaman minuutin kuluttua palaan peliin, peli alkaa ensimmäiseltä tasolta, joten se on minulle suuri ongelma, vastaa minulle 🙏🙏 Pidän tästä pelistä ja haluat pelata sitä viimeiselle tasolle asti
Hienoa, että asiakkaat liikkuvat vähän hitaasti 👍
Peli on niin helppoa, että se on kuin saisi suolakurkkua purkista hahaha, se on paras peli mitä olen koskaan pelannut ja ruoanlaitto on suosikkini 🤑💘
Se on aika mielenkiintoinen peli..... Mutta en pidä siitä, että se vaatii Internetiä pelatakseen. (Miksi en voi pelata offline-tilassa?)
Uusi tässä pelissä ja nautin siitä perusteellisesti. Ainoa (pieni) alapuoli on, että sisustusta ei voi muuttaa alkuperäisen valinnan jälkeen. On mahdollista, että muutoksia voidaan todellakin tehdä, mutta en vain ole vielä löytänyt asetusta. Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. 😊
Rakastan tätä peliä niin paljon! Pidän siitä, kuinka levet alkavat helposti ja muuttuvat kovemmiksi jokaisesta avautuvasta kohdasta. Toivon vain, että siellä on enemmän tapoja saada rahaa. Olen ollut jo jonkin aikaa jumissa vivun 207 päällä. Minulla on vaikeuksia päivittää keittiötäni.
Pidän tästä pelistä. Grafiikka on tuttuun tapaan hyvää. Söpö tyttö hauskan näköinen kaveri saa minut hymyilemään ☺️
Nautin tämän pelin pelaamisesta, mutta mistä en pidä, on se, että en voi käyttää boostiani (emp: minulla on 7 yhdestä boostista ja kun napsautan sitä käyttääksesi sitä pelattuani tason, minulla on edelleen sama 7) joten se kertoo minulle, että sitä ei käytetty sillä tasolla, jolla juuri pelasin, se hämmentää minua, koska tiedän, että napsautin sitä käyttääkseni sitä, mutta se ei anna minun käyttää boostiani.
Hetken kuluttua kestää ikuisuuden ansaita kolikoita ja voittaa taso, jotta voit parantaa paikkaa. Aika ei riitä ansaitaksesi seuraavalle kierrokselle tarvittavan summan!