Post by lastanordiesig on Feb 28, 2022 20:53:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Villa ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Villa IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Merge Villa 2022 version ▞▞▞
Ik weet niet zeker waarom we treinen en dagelijkse taken nodig hebben Alles is ineens het dubbele. Van je hebt geen energie meer, het was nog maar 10. Diamanten nu moet ik 20 diamanten betalen, ik denk dat het het beste is om een tijd te verwijderen, want de ontwikkelaars zijn geld hongerig, het gaat om geld, niet om een herenhuis te repareren Er is geen ster gegeven om mijn recensie te schrijven, ik verwijder de installatie?
Leuk speel maar soms speelt het te lang
Tot nu toe ben ik dol op het spel en het decoreren van het huis voor grands. Ik ben net gisteren begonnen met spelen, maar tot nu toe is het geweldig om de tijd te doden en geen geldzwendelspel zoals sommige. Ik hoop dat het hetzelfde blijft, want so far so good. Ik zal later updaten. Het is vandaag trouwens 21 januari 2022.
Merge Villa Hlavolamy dwlt
Het zou veel leuker zijn als ze je niet constant spullen voor het spel zouden proberen te verkopen ... waarvan ik denk dat je het moet kopen om verder te komen in het spel.
Rond level 32 kwamen er enkele nieuwe functies om extra diamanten en andere dingen te krijgen. Maar ik moet ook 5,5 uur wachten om een vulling te krijgen door naar een advertentie te kijken in plaats van 5 minuten. Dat is echt een slechte verandering! Ik was verslaafd aan dit spel. Het plezier is eruit.
Hij reageert nu niet. Ik kan het niet openen. Los je bugs op en werk nieuwe niveaus bij. Verder is het spel echt goed. Ik geef 3 sterren voor de goedheid van het spel en trek er 2 af voor het veroorzaakte ongemak.
Ik vond het spel eerder leuk, maar ik vind het niet leuk na de recente update! De takenlijst is zo vergezocht, maar er zijn geen nieuwe kamers die worden ontgrendeld, er is niets nieuws te doen!!! Het is alsof het alle plezier heeft verloren..
Goed spel maar veel advertenties
Het gaat niet meer open sinds ik het spel heb gedownload. Ik zet wel mijn wifi aan om te zien of het kan openen, maar nog steeds niet opent
Ik vind dit spel leuk, maar ik heb meer munten nodig voor ALLES, maar er is een startpakket en het heeft VEEL munten en edelstenen en ik wil het, maar ik moest het betalen, dus ik gaf het 1 ster.
Ik geniet echt van dit spel, maar nu is er geen taak om te voltooien 🤩🤩🤩🤩ga alsjeblieft snel vooruit
Het begint goed, maar wordt daarna saai naarmate je vordert. Ook met 100 energie krijg je bijna niets gedaan. Je kunt een paar dagen spelen en dan gewoon verwijderen
ik vind het niet leuk!!!. Verwarde me. Maak het net een beetje makkelijker.
Munten verdwijnen waardoor het spel niet verder gaat omdat je geen items kunt kopen.
Moelijk
Stomme advertenties. Het stomme laatste kans-ding zal niet sluiten & laat me het spel gewoon spelen. Ik sluit het spel en heropen het spel nog een laatste keer. Als het een toevalstreffer was, blijf dan spelen. Indien niet ziek deïnstalleren. Nee, de laatste kans gaat niet weg. Tot ziens.
Nog een van mijn favoriete samenvoegspellen! Het houdt me geïnteresseerd in wat er daarna komt. Ik ben er helemaal weg van!
Geweldig spel. Ik hou van ontwerpen! 😃
Dit is een van mijn favoriete merch-games van alle merch-games die er zijn! Je kunt het lange tijd spelen, want het geeft je veel mogelijkheden om meer energie te krijgen door advertenties te bekijken en door verschillende timers te herhalen die advertenties bekijken. Er zijn leuke evenementen waar ik graag aan meespeelde met goede prijzen en veel manieren om weer op krachten te komen en meer energie te krijgen.
Leuk, maar ik kan de lampen van niveau 5 niet verkopen en ze nemen mijn pagina in beslag... Ik wou dat ik ze kon verwijderen of verkopen.
Gacha Life ง่ายๆ qes
De advertenties zijn zo irritant... Verwijder het nu!!! 😠
Veel advertenties die zo saai zijn, heb ik meteen verwijderd omdat deze advertenties niet eindigen
Hou van dit spel. Houdt me bezig als ik speel.
Goed, maar een of ander ontgrendelproces moet worden gewijzigd. Naast het verkrijgen van producten is het ook moeilijk om erachter te komen
Dit spel is leuk en heeft geen advertenties. Maar je moet vaak dezelfde renovaties doen en er was een mini-samenvoegspel met slechts drie Skip-tijden en vijf Splits. Als je deze beide hebt gebruikt en geen Skip-tijden of Splits meer hebt, zul je nooit meer Skip-times of Splits krijgen. Hiervoor geef ik twee sterren aan dit spel.
Het is een leuk spel om te spelen, maar de verhaallijn is een beetje verwarrend.
Er is niet genoeg variatie aan items om samen te voegen, en er zijn momenten waarop je niet zeker weet wat je moet doen/op letten omdat ze niet genoemd zijn. Het herstellende / versierende aspect van het spel is de beste imo. Het is meer een inactieve app dan een samenvoegspel, en je hoeft maar 2 items tegelijk samen te voegen. Ik hoop dat het zal verbeteren naarmate ik hoger kom.
Merge Villa Teka-teki vced
Verwijderen...advertenties stonden me niet toe terug in het spel te komen! Moest in het eerste half uur twee keer vertrekken en opnieuw opstarten, de tijd niet waard!
Het is een prima samenvoegspel. Ik vind het leuk dat je ontwerpen en kleuren kunt kiezen. Je hebt gratis opties en opties die je kunt krijgen met munten of edelstenen. Wat ik niet leuk vind aan dit spel, is dat de maximale energiebubbels je slechts 50 energie geven. Slechts 50! In andere spellen is de maximale waarde 100 of 200. En je hebt niet veel opties om gratis spullen te krijgen. Ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om naar advertenties te kijken om meer energie te krijgen.Hoewel de game leuk is, merkte ik op dat er enkele toegankelijkheidsproblemen zijn voor mensen met een visuele handicap zoals ik. De hoofdteksten zijn wat klein, hoewel het contrast over het algemeen prima is. Het zou misschien leuk zijn om nog wat muziek-/geluidsvolumeregelaars, contrast- en kleuropties (en labels voor degenen die geen kleuren kunnen zien) op te nemen. Er zijn andere kleine functies die kunnen worden aangepast, maar over het algemeen is de game erg leuk en een beetje gemakkelijker dan sommige andere in zijn soort.
Super leuk
Ik heb genoten van het spel, maar in tegenstelling tot spellen in vergelijkbare stijl, heeft dit spel onvermijdelijke advertenties tussen en het wordt erg snel oud.
Goed spel, ik verander naar 5 sterren als je het spaarvarken verwijdert, het enige wat het doet is een vierkant in beslag nemen, HELEMAAL geen hulp
Leuk spel, behalve dat ik het niet kan spelen, maar 5-10 min. tegelijk, hoeveel energie je ook hebt, vanwege het wachten op wat je nodig hebt om samen te voegen. Vandaar de 2 sterren waardering. Zou 1 ster hebben gegeven, behalve dat het leuk is.
Het beste merge-spel dat ik heb gespeeld. Alleen dat je die add-bug moet oplossen. Als ik naar een add ga kijken, verschijnt er een zwarte, dan moet ik het spel opnieuw opstarten om te blijven spelen. Verder is het fantastisch.
Dit samenvoegspel is beter dan andere die ik heb geprobeerd, omdat het gemakkelijker is om vooruitgang te boeken naar hogere niveaus.
Ik ben dol op merge-games. Deze heeft veel dingen om samen te voegen. Het is leuk. Ik hou echt van dit spel.
Voegt toe! De helft van de game kijkt naar advertenties, dit is belachelijk. Elke schermwisseling resulteert in een advertentie. Ook is de dialoog niet zo goed in het Engels vertaald.
Zeer leuk spel
Het is goed voor mij, maar geven wat energie en sommige munten of diamant voor gratis ...
Hou van het spel. Gewoon niet genoeg edelstenen. En het duurt een eeuwigheid voordat dingen zijn opgeladen.
Merge Villa Головоломки wqut
Wat is er met de laatste reis naar Japan?? Waar komen de vissen vandaan? Speel al vanaf het begin maar niks. Dit is niet de eerste keer dat er dergelijke glitches zijn. Het gebeurde ook in het spel van Parijs met munten. Ik ben bang dat ik de wil om met dit spel te leven verlies!
Merge Villa Пъзели vwf
Deze game kan niet worden geladen/afgespeeld 👿👿 Heb het nog verschillende keren bijgewerkt. En heeft mijn gegevens ingekort
Het is zo leuk. Het is verslavend en ik kan het niet wegleggen!
Ik heb echt genoten van dit spel, toen ik het eenmaal onder de knie had. Het is een beetje uitdagend, maar leuk om erachter te komen hoe je de items kunt samenvoegen.Deze game heeft ook behoorlijk goede graphics. Het verhaal is leuk en makkelijk om in te komen. Dank u!
Duurt te lang om iets te bereiken. Waarom zet je dingen op het samenvoegscherm die niet voor meerdere niveaus kunnen worden gebruikt?
Ik heb in het begin van dit spel genoten, maar ik kwam op niveau 19 en ze geven je maar één bord en er zijn tot nu toe 13 verschillende dingen om van samen te voegen en niet genoeg ruimte om zelfs maar op afstand te proberen doelen te bereiken, ik wou dat er een ander bord was voor de aantal verschillende dingen de meeste van mijn andere games hebben maar maximaal zes of zeven verschillende dingen om van te fuseren Ik vind elk ander doel een ander doel dat ik nog nooit heb gezien dat een eeuwigheid duurt om te vinden en nu ben ik tot 13 verschillende dozen in een klein bord